SZÜLÉSTÖRTÉNETEK

TEMATIZÁLVA - szulestortenet@gmail.com

Zara baba megszületett
Budapest, Szent Imre Kórház, 2018, első baba, természetes úton

A szülési tapasztalataimat szeretném leírni nektek, hátha ez segítség azoknak, akik még a nagy nap előtt állnak. 

2018. május 01-én hajnali fél 3-kor ébredtem arra, hogy fájásaim vannak (még nem gondoltam semmi komolyabbra, hiszen május 13-ára voltam kiírva). A 15-20 perces "fájások" egyre gyakoribbak és hosszabbak lettek. Reggel fél 6-kor hívtam fel választott szülésznőmet, aki dacolva az ünneppel és a hajnali zaklatással, készségesen segített. A tanácsára itthon vártuk meg, míg 10 perc körüli fájásaim lettek (egyrészt jobb itthon vajúdni, másrészt nagyon közel lakunk a kórházhoz).

Fél 9 után valamennyivel azonban elindultunk a Szent Imre Kórházba. A kórházban megvizsgáltak, mivel kétujjnyira már nyitva voltam, így azonnal fel is vettek. A szülésznőm nagyon gyorsan megérkezett és egy fantasztikus szülőszobába invitált, leste minden mozdulatom, kávét főzött stb. Nyugodtságával és hatalmas tapasztalatával végig biztatott, támogatott. Egy angyal, komolyan!

Segítségével 12:40 perckor, természetes úton, gátvédelemmel (csak néhány kisebb repedéssel) 53 cm-rel és 3300 g-mal megszületett Zara. Apás szülés volt, apa is hatalmas támaszt nyújtott. 

Ha gondolkodnátok azon, hogy érdemes-e szülésznőt választani, akkor egy percig se habozzatok! Akármennyi gyereket is szülnék a jövőben, mindig ugyanígy tennék, nem tudok elég hálás lenni a szülésznőmnek az értünk tettekért! Fogadott orvosommal együtt fantasztikus munkát végeztek! A kórházban pedig fogadott csecsemősöm látott el hasznosabbnál hasznosabb tanácsokkal, sok segítséget kaptam tőle a benn töltött napok alatt, mindig hívhattam, ha kérdésem akadt. 

Mindenkinek kitartást és hasonlóan jó szülésélményt kívánok! Mi május 04. óta már itthon vagyunk! 

szulestortenetek_6.jpg

2018nyolc masodikbaba termeszetesuton  

A bejegyzés trackback címe:

https://szulestortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr6014025052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Írd Te is a blogot!

Egy hiánypótló blog, ahol a beküldött szüléstörténeteket tematizálva gyűjtjük össze, hogy könnyen megtaláljátok, amit a kerestek! Szüléstörténeteiteket a szulestortenet@gmail.com e-mail címre várjuk!

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása