SZÜLÉSTÖRTÉNETEK

TEMATIZÁLVA - szulestortenet@gmail.com

Meglepetés baba különleges időpontban
Cegléd, Toldy Ferenc Kórház, 2017, első baba, császármetszés

Első babánk váratlanul fogant meg, nem terveztük, de nagyon-nagyon örültünk neki. A terhességem sajnos nem volt zökkenőmentes, a 20. héttől kezdve minden hónapban kórházban feküdtem. Veszélyeztett terhes voltam, mert a méhlepény a méhszájon volt, így szigorú fekvésre voltam ítélve. Betartottam mindent, mégis elég erősen görcsöltem.

A 24. heti cukorterhelésen kiderült, hogy terhességi cukrom van. A vércukorszintemet diétával a megfelelő értékek között tudtuk tartani. Közben imádkoztam, hogy a 36. hétig kibírja a bentlétet a kisfiam. Eljött a 36. hét, amikor már mindent csinálhattam, elmúltak a görcsök és semmi bajom nem volt azon kívül, hogy akkora voltam mint egy ház és csak gurulva tudtam közlekedni.

Elérkezett a kiírt dátum, 2017.07.02. Még csak egy jósló fájásom sem volt. 07.03-án be kellett feküdnöm a kórházba a túlhordás és a terhességi cukrom miatt. 5 napig feküdtem bent mikor egy péntek reggelen már harmadszorra vittek le a szülőszobára oxitocinos terhelésre. Akkor megmondtam a szülésznőmnek és az orvosomnak, hogy én innen gyerek nélkül sehova nem szeretnék menni. Az orvosom megígérte, hogy mindent megtesz, így kaptam egy prosztin tablettát és oxitocinos infúziót, hogy elkezdjek tágulni és legyenek fájásaim. Jó 2 óra múlva hívtam a férjemet, hogy induljon a kórházba anyukámmal. 10 óra körül megérkeztek, nekem viszont semmi fájásom nem volt. Ezt a ctg is jelezte.

Dél körül elkezdtem sétálni, de a fájások továbbra sem akartak beindulni. Újra megvizsgáltak, szinte semmit nem tágultam. Visszatettek a CTG-re. Mivel elég gyenge volt a szívhang, gyorsan vissza kellett feküdnöm az ágyra és gyógyszert kaptam, amitől visszaerősödött. 14 óra körül megkaptam a beöntést, majd 15 órakor megvizsgált az orvosom, de még mindig csak fél cm-t tágultam, és fájásaim továbbra sem voltak. Az orvosom burkot repesztett, majd vártunk egy órát a következő vizsgálatig, de nem nyílt tovább a méhszájam. 16 óra után allergia tesztet végeztek, és tekintettel a terhességi cukromra és a túlhordásra a baba érdekeit szem előtt tartva császármetszést javasoltak.

Remegtem, amikor toltak be a műtőbe, mert soha nem műtöttek még, de már nagyon vártam a végét. Így született meg Dominik a ceglédi Toldy Ferenc Kórházban 2017.07.07-én 17 órakor, jó kis időpontot választva magának!

szulestortenetek_11.jpg

2017het elsobaba csaszarmetszes1  

A bejegyzés trackback címe:

https://szulestortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr6214033540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Írd Te is a blogot!

Egy hiánypótló blog, ahol a beküldött szüléstörténeteket tematizálva gyűjtjük össze, hogy könnyen megtaláljátok, amit a kerestek! Szüléstörténeteiteket a szulestortenet@gmail.com e-mail címre várjuk!

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása