SZÜLÉSTÖRTÉNETEK

TEMATIZÁLVA - szulestortenet@gmail.com

A kezdeményezésről

original.jpgKaiser Petra vagyok, két 19 hónap különbséggel született kisfiú édesanyja. Első babám születése előtt szívesen olvastam tapasztaltabb anyukák beszámolóját a szüléseikről, hogy közelebb kerüljek az ismeretlenhez.

Mikor a második babámat vártam, hiába volt már saját tapasztalatom, mégis száz meg száz kérdés kavargott a fejemben:  

 

  • „Ha az első baba előbb jött, a második is előbb fog jönni?”
  • „Ha először elfolyt a magzatvíz, másodszorra is így fog indulni a szülés?” 
  • „Ha volt gátmetszés az első babánál, másodszorra is lesz? Mi az általános gyakorlat? Mi a gyakorlat abban a kórházban, ahol én készülök szülni?”
  • „A második szülés gyorsabban megy végbe, mint az első, - de mégis mennyivel?” 

... és folytathatnám nagyjából a végtelenségig.

Az egészségügy túlterhelt dolgozóit nem akartam kétnaponta hívogatni, hiszen nem az egészségem forgott kockán, csak szerettem volna képet kapni arról, hogy mégis mire számíthatok.
A 21. századi kismama az interneten tájékozódik. Ezúttal azonban hiába keresgéltem, egyáltalán nem, vagy csak nagy nehézségek árán találtam választ a kérdéseimre.

szulestortenetek_rolam3.jpgMivel tudtam, nem vagyok egyedül a problémámmal, elhatároztam, hogy amint időm engedi, indítok egy hiánypótló blogot, ahol az anyukák által beküldött szüléstörténeteket minél többféle szempont alapján rendszerezve, hatásvadász sallangoktól mentesen, csakis az objektivításra törekedve, magas minőségben fogom megosztani. 

Így jött létre a Szüléstörténetek blog. 

Ha tapasztalataiddal Te is szívesen segítenél más kismamákat, vagy csak kapcsolatba lépnél velem, a szulestortenet@gmail.com e-mail címen bármikor megteheted!

facebooklike.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szulestortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr2114017376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Írd Te is a blogot!

Egy hiánypótló blog, ahol a beküldött szüléstörténeteket tematizálva gyűjtjük össze, hogy könnyen megtaláljátok, amit a kerestek! Szüléstörténeteiteket a szulestortenet@gmail.com e-mail címre várjuk!

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása