SZÜLÉSTÖRTÉNETEK

TEMATIZÁLVA - szulestortenet@gmail.com

A legszebb élmény a világon
Budapest, Szent Margit Kórház, 2018, első baba, természetes úton
2018. április 20-ra voltam kiírva kislányommal. Mint minden anya, aki az első babáját várja, és nem tudja mire számíthat, izgultam. Mivel nem érkezett meg a kiírt időpontra, minden CTG-re kellett mennem. Az utolsó napokban minden nap órákon át sétáltunk, de a kislányom nem akart kibújni. Április 23-án reggel CTG után néztek magzatvizet is és az orvos tágított egy kicsit a méhszájon. Úgy engedtek el a kórházból hogy aznap vagy legkésőbb másnap már babázni fogok. A vizsgálat után egész nap fájt a hasam alja. Vártam a csodát és nem történt semmi.

Este 9 óra körül furán kezdtem érezni magam. Elmentem zuhanyozni, hátha jobb lesz. Fél 10 után nem sokkal megkezdődtek a fájások. Elkezdtem mérni őket, amihez alkalmazást töltöttem le a telefonomra. Az első fájásom 4 perces volt, aztán egy 2 perces következett. Ettől kicsit megijedtem, és elindultunk a kórházba. Elég rendszertelenek voltak a fájásaim (5 perc, 2 perc, 4 perc...)

Fél 11 körül értünk be a Szent Margit Kórház szülészetére. Ott egyből CTG-t csináltak, majd megvizsgáltak és mondták, hogy maradok szülni. Szóltak apukának, hogy menjen a cuccokért (amik összekészítve a kocsiban voltak). Átöltöztem és bekísértek a szülőszobába, ahova apuka is jöhetett velem. Ott ismét rákötöttek a CTG-re, ami addig rajtam volt amíg be nem indultak a tolófájások. Rögtön az elején felajánlották az epidurális fájdalomcsillapítást. Akkor még nem kértem, mert még nem voltak olyan erősek a méhösszehúzódások. Később, amikor szükségét éreztem a fájdalomcsillapításnak, akkor kötötték be az infúziót és szóltak az orvosomnak, hogy jöjjön beadni az epidurált.

Miután megkaptam, annyira "elmúltak" a fájásaim, hogy aludni is tudtam. Kaptam közben oxitocint is, mert rendszertelenek voltak a fájások. Nem folyt el a magzatvíz, így burkot kellett repeszteni, ami teljesen fájdalommentes volt.

Reggel negyed 7 körül azt éreztem, hogy sürgős dolgom lenne a WC-n. Mivel infúzióra voltam kötve, ezért a párom ment és szólt a szülésznőnek. Kiderült, hogy az érzésem a kitolási szakasz kezdetét jelentette, fél 7-kor be is indultak a tolófájások. Egy aranykezű szülésznő volt ügyeletben, aki nagyon sokat segített.

2018.04.24-én 7:17-kor megszületett kislányom Norina. Amikor kibújt, nem sírt fel, de megnyugtatott a szülésznő, hogy nincs semmi baj. Azóta már "megtanult" sírni életem szerelme.

szulestortenetek_3.jpg
2018nyolc elsobaba termeszetesuton

A bejegyzés trackback címe:

https://szulestortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr8514038462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Írd Te is a blogot!

Egy hiánypótló blog, ahol a beküldött szüléstörténeteket tematizálva gyűjtjük össze, hogy könnyen megtaláljátok, amit a kerestek! Szüléstörténeteiteket a szulestortenet@gmail.com e-mail címre várjuk!

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása