SZÜLÉSTÖRTÉNETEK

TEMATIZÁLVA - szulestortenet@gmail.com

Évekig váratott magára, a programozott császár időpontját mégsem tudta kivárni
Szlovákia, Komarno, 2018, első baba, programozott császár

Több évnyi sikertelen próbálkozás és két örökbefogadás után nem hittem volna, hogy valaha én is megtapasztalhatom, hogy milyen egy aprócska rúgást érezni a szívem alatt. Hogy ilyen közel lehetek valakihez, hogy nem kell napokat, heteket várni, hogy megfoghassam a kezét, hanem velem lehet már a legelejétől... és legfőképp, megtapasztalhatom milyen is egy újszülött baba illata, érzése...

Azt hiszem, kevés ember van, aki két különböző módon válik anyává. Így hát Nini érkezését megannyi izgalommal, és még több hálával a szívemben vártam. Végre igazi nagycsaládosok leszünk!

2018. augusztus 16-án 11 órára voltam programozott császárra kiírva a komarno-i kórházba (Szlovákia). A programozott császár legfőbb oka az asztmám volt, emiatt az orvosaim nem engedték a természetes úton történő szülést. 

15-én kellett befeküdnöm a kórházba. Minden a terv szerint alakult, majd módosították a császárom időpontját: úgy döntöttek, hogy másnap mégis én leszek az első, azaz a császár 9 órakor lesz. Szóltam Apának, hogy akkor jöjjön be másnap fél 9-re.

Igen ám, csakhogy éjjel 2 óra körül arra ébredtem, hogy kissé görcsöl a hasam. Vissza tudtam aludni, majd nem sokkal később újra felébredtem rá. Ekkor esett le, hogy ezek fájások, méghozzá elég rendszeresek. Elkezdtem mérni az időt: kb 5 percenként jöttek. Jó fél óra alatt meggyőződtem róla, hogy ez már egész élesben megy, ezért szóltam a nővéreknek. CTG-re tettek, és közölték, hogy valóban nem fogjuk tudni megvárni a 9 órát. 

Kb 4 órakor hívtuk az orvosomat, aki azonnal elindult, mondta, hogy szóljak Apának is. 3 órától fél 7-ig vajúdtam és nagyon örültem, hogy mégis csak Nini mondja meg, hogy mikor is akar világra jönni. 

Bevittek a műtőbe. Feltették a katétert, na, az brutál rossz volt, mert innentől folyton úgy éreztem, hogy pisilnem kell. Majd jött az anesztes, hogy beadja az epidurális érzéstelenítőt. Nyolcszor szúrt meg sikertelenül, így végül elaltattak. 

Kivették a Babócámat, 3.170 g-mal és 48 cm-rel született. Műtét közben találtak a méhemben egy ököl nagyságú miómát és cisztát is, ezeket is eltávolították. Fél 9-kor toltak ki a műtőből, Ninit Apa kapta meg. Amikor felébredtem, iszonyat volt, brutálisan fájt mindenem, de kb 1 óra múlva enyhült a fájdalom, és minden gond semmissé vált, amikor kezembe foghattam a kisfiamat! Hihetetlen, hogy átélhettem ezt a csodát is!

programozott_csaszar.jpg

2018nyolc elsobaba csaszarmetszes kulfold

facebooklike.png

A bejegyzés trackback címe:

https://szulestortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr814188367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Írd Te is a blogot!

Egy hiánypótló blog, ahol a beküldött szüléstörténeteket tematizálva gyűjtjük össze, hogy könnyen megtaláljátok, amit a kerestek! Szüléstörténeteiteket a szulestortenet@gmail.com e-mail címre várjuk!

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása