SZÜLÉSTÖRTÉNETEK

TEMATIZÁLVA - szulestortenet@gmail.com

Egy sikeres VBAC története - „Bevállaltuk és sikerült!"
Budapest, Jahn Ferenc Dél-pesti Kórház, 2018, második baba, természetes úton

Második kisfiamat május végére vártuk. Első fiam faros volt, így program császárral született. Nekem nagyon rossz élmény maradt a császár, szörnyen lassan épültem fel belőle, lelkileg tropa voltam, a kötődés nehezen alakult ki. Ezért szerettem volna a második babát természetesen világra hozni. Ő szépen be is fordult 30 hetesen fejvégűbe, a terhességem rendben haladt. Akkor még azt hittem, hogy találtam egy támogató orvost is a hüvelyi szüléshez, aki viszont sajnos a 38 héten kibökte, hogy mégsem vállalja a VBAC-t.... Szerinte jobb lett volna a császár. Hogy miért? Indoklás nem nagyon volt. Ezért őt szépen otthagytam, és elmentünk a Jahn Ferenc Dél-pesti Kórházba, jobb esélyek reményében.

Mivel túlhordtam, így 40+2 napon indítottak ballonnal, amit éjjelre kaptam. Reggelre 6 cm-t tágultam, burokrepesztés kb 6 órakor volt. Lassan, de rendszereződtek a fájások. A méhszáj viszont tovább nem akart tágulni sehogy sem. 14:45-kor oxitocint kaptam. Aki kapott már oxitocint, az tudja milyen is az, nem részletezem...

Viszont meglett az eredménye, és 18:10-kor megszületett a mi kis Merse Dánielünk 3.790 g-mal és 57 cm-rel! Soha életemben nem voltam még olyan boldog, és amikor láttam a férjemet ahogy sír az örömtől, éreztem hogy erre volt szükségem, ezért küzdöttem, hogy legalább egyszer átélhessük ezt az élményt!

Utána jött a betapintás - VBAC-nél meg kell nézni, hogy sérült-e az előző heg. Sajnos megrepedt 4 cm-t. Irány a műtő! Ugyanolyan műtéten estem át, mintha császár lett volna. Mégsem voltam csalódott. Hálás voltam, hogy sikerült a hüvelyi szülés, és jól van a baba is és tudtam, hogy hamarosan én is jól leszek. És jól is vagyok, sokkal jobban mint az előzőnél, pedig most aztán minden megvolt: gátseb, szétvált császáros heg, műtét, hatalmas vérveszteség (4 egység vért kaptam).

De lelkileg repülök!

Az én hegem 5 éves volt... Valakinek a 16 hónapos hege sem válik szét, ez teljesen egyénfüggő!

Bevállaltuk és sikerült!

szulestortenetek_10.jpg

2018nyolc masodikbaba vbacvbac

A bejegyzés trackback címe:

https://szulestortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr1414032682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Írd Te is a blogot!

Egy hiánypótló blog, ahol a beküldött szüléstörténeteket tematizálva gyűjtjük össze, hogy könnyen megtaláljátok, amit a kerestek! Szüléstörténeteiteket a szulestortenet@gmail.com e-mail címre várjuk!

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása